Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sanowa schreef:Wat moet dat een super gevoel geven zeg!! Gefeliciteerd![]()
Zo fijn voor jullie dat het echt helemaal weer goed gaat.
Hier gaat het ook goed, we zijn wat aan het opbouwen en zitten op 20 min ligt werk in de bak, veel stappen met wat drafjes tussen door, lekker laag en rond. Meestal 2 x per week, verder wandel ik wat in het bos.
Ze voelt zich iig topfit, kan niet merken dat ze eerder vermoeid is.
Wil graag bokken en rennen maar dat mag nog steeds niet, dus ze krijgt nog niet veel ruimte in haar paddock of stukje wei.
Vanaf oktober mag dat weer, dus kan niet wachten
Chesss schreef:Hier gaat ook goed gelukkig! Lans wordt steeds sterker en we zijn lekker aan trainen. Moet wel zeggen dat ik de winter wel weer spannend vind maar denk dat ik alles nu wel goed scherp heb qua rantsoen en beweging.
Paardenfann4 schreef:Mijn paard is ook aan koliek geopereerd, maar die mocht 8 weken lang absoluut niet lopen. Dit was puur om de peesplaat te beschermen. Ik heb haar alleen een paar keer per dag uit de box gehaald om de stal schoon te maken en verder niet laten lopen. Alleen voor de stal vastbinden. Dat is allemaal super goed genezen, je zag er niets meer van en er zijn ook nooit meer problemen geweest.
linda2008 schreef:Paardenfann4 schreef:Mijn paard is ook aan koliek geopereerd, maar die mocht 8 weken lang absoluut niet lopen. Dit was puur om de peesplaat te beschermen. Ik heb haar alleen een paar keer per dag uit de box gehaald om de stal schoon te maken en verder niet laten lopen. Alleen voor de stal vastbinden. Dat is allemaal super goed genezen, je zag er niets meer van en er zijn ook nooit meer problemen geweest.
Beste paardenfan, het proces van jouw paard kun je niet vergelijken met dat van Raika. Bij de meeste gevallen zie je er later niets meer van... echter kreeg Raika een MRSA bacterie waardoor zij niet op antibioticum reageerde en helaas kreeg ze er een lelijke inwendige infectie bij. Toen hebben ze ook nog eens dood weefsel moeten verwijderen waardoor haar buik in totaal wel een keer of 5 opnieuw is open gesneden. Een MRSA bacterie, de infectie, of dood weefsel, heeft natuurlijk niets te maken met een paard wel of geen paar minuutjes aan de hand laten stappen......
Ik kan zeker eens contact opnemen met een andere kliniek alleen ik weet niet zo goed hoe zij kunnen helpen? Zij hebben mijn paard niet gezien en kunnen dus waarschijnlijk toch niets beoordelen ofzo![]()
Raika staat onder behandeling bij De Lingehoeve.