AaronYve schreef:Zouden jullie met een ATCH waarde van 15,5 in juli het paard gaan terugzetten qua medicatie?
Had het paard 15,5pg/ml zonder medicatie of stond het paard toen op medicatie .
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kim_bjorn schreef:Het probleem met die gratis testen voor mij is dat het door boehringer wordt gedaan en zij maken ook prascend. De da stuurt het naar hen op.
Nu boehringer de prijs van prascend achterlijk heeft verhoogd terwijl zij niets bijzonders hebben gedaan vertrouw ik het niet. Iets van wc eend adviseerd wc eend....
Natalie36 schreef:Bi is niet degene die de testen uitvoert tijdens de sr. Dat gebeurd gewoon in het lab waar je da contact mee heeft. Ze betalen alleen de rekening.
Ik betaal buiten de gratis periode trouwens 75 euro voor de test plus voorrijkosten en bloedprikken.
Solistar schreef:Zouden die patenten van BI niet ook n x verlopen, zodat er een generiek medicijn op de markt kan komen? Weet niet hoe lang zoiets normaal gesproken duurt, en of dat ook bij veterinaire geneesmiddelen zo werkt.
Heeft iemand van jullie ervaring met de olie + vitamine E van feral horse care? (http://www.feralhorsecare.com/home/28-lijnzaadolie-vitamine-e.html)
Het leek mij wel wat om aan mijn cushing pony te voeren, vanwege de omega 3 en vitamine E. Alleen moet hij dan eerst weer wat gaan eten, zit nog met n halve zak fiber force want na anderhalve zal besloot meneer dat hij t niet meer lust (gelukkig heb ik een ander paard dat alles wel eet)