Jet schreef:Met Pfeiffer moet je echt goed naar je lichaam luisteren. Als drie uur werk teveel is, is het teveel. Niet denken dat het morgen vast wel gaat, nee, deze week thuis blijven, volgende week met een uurtje proberen. Het is niet alleen de tijd die je op het werk bent, maar je moet er ook naar toe, op een afgesproken tijd, je moet weer terug naar huis...
Als het niet gaat, gaat het niet, als je je er tegen verzet, duurt het alleen maar langer. Heb je al contact gehad met een bedrijfsarts? Of hebben jullie die niet op het werk?
Je moet echt goed naar je lichaam luisteren nu hoor, straks ben je er veel langer mee zoet dan nodig zou zijn!
Bedankt voor je reactie, ik wordt idd door mijn stalgenoten 'terug getrokken aan mijn haren' zegmaar.
Ik ben bang dat ik me er bij neer moet leggen dat het werken nog niet gaat.. En heb besloten om deze week thuis te blijven.
Het is raar, wel willen maar na 3 uurtjes stort ik mentaal en lichamelijk nog net niet in elkaar.
Ik wist niet tot hoever ik kon gaan, maar toen ze vroegen of het nog ging en ik spontaan begon te janken bijna dacht ik dat ik nu echt wel op was. Ik ben bang dat ik me aanstel of dat het luiigheid is, wat ik eerst ook dacht voordat ik wist dat ik pfeiffer had. Mensen om mij heen zeiden al: ik kon het weten, je was telkens moe. Maarja ik ga altijd door en dacht luiigheid en moet gewoon goede ritme hebben (terwijl ik al weken hetzelfde doe dus ritme er wel moest zijn)
Ik heb geen idee of we een bedrijfarts hebben. Eigen dokter zei 4 tot 6 weken voordat je je fitter voelt
.
En ik kon nog een nasleep krijgen omdat ik nog niet zo vermoeid was dat ik alleen maar op bed lig zoals sommige andere mensen