Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vanmorgen even langs gegaan want hij krijgt rond half 12 een extra portie kuil maar op zondag leggen ze dat alleen klaar en geven ze het niet. Dus even langs gegaan, hij was vrolijk en had zin in zijn kuil. Vanmiddag hem rond 3 uur zeiknat binnengehaald en de rest van het kuil gegeven en daar had hij zin in. Rond half 5 even gaan rijden in een overstroomde bak, alleen gestapt maar wilde in ieder geval hem beweging geven. Ging goed en vanavond ook goed gegeten en alert. Even een droge deken op gedaan want degene die hij op had was super klam en koud, dat leek me nu niet echt bevorderlijk voor zijn wellbeing
Operatie is goed gegaan, maar nu is het drie dagen erg spannend of haar darmen het zelf kunnen. 

Devitootje schreef:@Simone: Wat een goed nieuws!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als de kritieke dagen nu voorbij zijn, dan kan je je telefoonobsessie weer rustig af gaan bouwen.![]()
Wat een opluchting moet dit voor jullie zijn. Kijk uit naar het moment dat ik dat eigenwijze koppie van "onze" Benjamin weer op stal zie.

gelukkig voor ons was haar veulen ook in de bak en hebben we die toen langs haar hoofd laten lopen waardoor ze ineens weer even wakker werd. Anders had ze echt heel snel in shock geraakt!
maar ze ziet er goed uit...hopelijk mag ze gauw naar huis gezond en wel....
en hoop grijze haren erbij,maar ja daar heb je verf voor
En het is ook fijn om te merken dat iedereen zo ongeveer het zelfde voelt ...
:
)
Mijn meid mag ik zondag gaan ophalen