Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Vivat schreef:Ik heb het topic helemaal doorgelezen, jeetje wat herken ik veel dingen! onvoorstelbaar hoeveel verschillende probleempjes en symptomen maagzweren met zich meebrengen!
Ben nu al ruim twee maanden aan het tobben met mijn paard (achteraf zat hij al veel langer niet goed in zijn vel) hij kreeg steeds vreemdere klachten en heel veel onderzoeken verder is er nog steeds niets gevonden, behalve zand in zijn darmen hiervoor was hij uiteraard direct behandeld. Hij werd steeds futlozer en zag er steeds meer uit alsof hij depressief/moe was.
'waarschijnlijk' ging hij door de pijn in zijn buik van de maagzweren niet meer neerliggen om te slapen en zijn hierdoor heel veel rare klachten ontstaan. Vanmiddag brengen we hem naar de kliniek in Roosendaal, morgen gaan ze een scopie doen.
Inderdaad geen fijn onderzoek, maar alle klachten die hij heeft zijn nog minder fijn en ik wil toch gewoon zekerheid hebben dat dit het is, hoe erg het is en wat voor een behandeling we moeten starten.
Femke_Tweety schreef:Ok, ik kom bij de Lingehoeve (Is heel dicht bij huis voor mij, 7 km) en heb daar op zich hele prettige ervaringen. Denken ook echt mee in mogelijkheden.
Speedibeet komt bij mij op het vragenlijstje. Hoe geef jij dan vitamines/mineralen? Of zitten die daar al in?
Aimee schreef:Ik heb net de Abler kuur van 28 dagen gegeven en ben nu aan het afbouwen. Verbluffend resultaat, zeker gezien de prijs/kwaliteit verhouding.
Zijn al meerdere dierenartsen en andere paardenexperts die van ons wilden weten wat we met dat paard gedaan hebben.