Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nathalie84 schreef:soort anti-roos anti-jeuk middel voor mensen, werkt prima bij mijn paard. Is een soort lotion die je gemakkelijk op de huid kunt verdelen.
. Ik smeer het niet elke dag, om de 3 dagen of als hij gejeukt heeft. angelax schreef:ik heb een vraagje :
invlechten onder de deken, helpt dat of niet ? de een zegt dat het helpt en de ander zegt dat ze dan hun manen er juist afschuren.
de rest ziet er ook niet uit.

I_Love_Kyara schreef:Ze zeggen dat verlopen olie ook help. heeft iemand daar ervaring mee?
I_Love_Kyara schreef:Ze zeggen dat verlopen olie ook help. heeft iemand daar ervaring mee?
Ik heb idd 1 flesje voor 1 kuur dus, zijn 25 druppels per dag voldoende voor een normaal paard? Merk je op één of andere manier dat het effect heeft op je paard? Hij schuurt nu zowiezo nog niet hard, maar blijkbaar wordt zoiets elk jaar erger, dus probeer ik het liever te voorkomen
) maar die heeft dus zomereczeem. Nu heb ik daar zelf totaal geen ervaring mee dus wilde ik vragen wat dit nu precies inhoudt. Ik weet wat het is uiteraard maar wat voor impact heeft het nu echt. De huidige eigenaresse zei dat het met een deken onder controle te houden is (op de foto heeft hij een volle manen en staart). Maar is dat echt zo simpel als het klinkt?? Van vrienden hoorde ik dat zo'n deken nog best lastig is, gaat vaak scheef enzo waardoor je paard er nog best flink last van heeft (die vrienden raadden me ook af om dit paard te kopen). Maar ja dat is 1 mening. Ik woon trouwens in oost groningen, dus veel kleigrond helaas. Graag advies!!