Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zinzi_jewel schreef:Weet wel nadat ik alles hier lees ik eigenlijk steeds zekerder ben dat het cushing is wat het leven van mijn prinses en mij zuur maakt ...
En weet niet wat ik moet denken als de test nu zegt dat het niet zo is .
Zinzi_jewel schreef:Edit : zijn er meerdere soorten tests behalve die acth ? Test die gedaan wordt met het bloed !?
cynthiar schreef:Dat dik zijn hoort wel bij Cushing, eerst zijn ze juist veel te dik en pas later worden ze (te) mager.
Zo ging het bij mijn paard tenminste wel.
Het zijn ook vaak paarden die bijna hun hele leven te dik zijn geweest die Cushing krijgen.
jesito schreef:cynthiar schreef:Dat dik zijn hoort wel bij Cushing, eerst zijn ze juist veel te dik en pas later worden ze (te) mager.
Zo ging het bij mijn paard tenminste wel.
Het zijn ook vaak paarden die bijna hun hele leven te dik zijn geweest die Cushing krijgen.
Mijn paardje heeft idd ook een dikke buik, maar verder over het lijf valt het mee.
Als ik haar af laat vallen word alles dunner maar word zo bovenop heel spits en de buik blijft in verhouding dikker.
Ze heeft ook een beetje een hangrug niet extreem, maar dan lijkt het nog erger.
Zij is de laatste jaren wel vaker aan de dikke kant geweest, toen ik haar nog reed eigenlijk nooit.
egnie schreef:Hier een gesprekje gehad met de DA. Heb mijn vragen beantwoord gekregen en afgesproken dat ik over een kleine maand weer contact op neem. Ik hoop heel erg dat de medicatie aanslaat en ik weet nu ook wat de medicatie allemaal doet. Dus weer een bult info rijker.
Ik heb nog wel een vraagje. Waar halen jullie de tabletten (Pergolide) Ik kan ze nu nog via de DA krijgen, echter er komt dus een officieel middel op de markt voor paarden. De DA kan dan volgens mij niet meer de menselijke variant voorschrijven.