Tancreda4 schreef:@ E_nalanta; Ja, hier eentje met een mini! Mooie prijs inderdaad. Ik heb nu de pagony. Daar heb ik maat 135 voor (2 maten groter dan normaal). Welke maat heeft jou pony normaal, en welke maat heb jij van deze Master-deken genomen? (hoe groot is je pony?). Ik kan er wel een tweede bij gebruiken. Het liefst wil ik een Sweet Itch voor haar, maar ik denk dat die gewoon te groot is, aangezien de kleinste maat daarvan 85/135 is. Normaal heeft mijn pony (als ik haar op meet) 118 ongeveer.
Mijn pony heeft - als het goed is - geen echte zomer eczeem, maar krijgt pas jeuk als het echt heet wordt en als er zichtbare vliegen in de ronte gaan. 2 jaar terug is ze ook bevangen van de hitte geweest (over verhit, koorts etc) en was er sprake van lichte jeuk, en afgelopen jaar ging toen de jeuk helemaal beginnen (rende ze met 30 graden door het land en liet zich constant vallen van de jeuk). Nu heb ik tot dusver nog niets gemerkt, en meestal komt het ook later. Vorig jaar viel het vooral op toen het flink heet werd en ze door vliegen & dazen werd gepest. Dit jaar ga ik daar niet op wachten, zodra het warm wordt dan gaat haar deken op. Ik wil niet wachten tot het dit jaar weer een stapje erger wordt. Als ik echte eczeem verhalen hier zo lees.... sneu en echt een 'way of life' dat je er van moet maken. Je bent er altijd wel mee bezig zo te lezen.
Flip is ongeveer 85 centimeter en heb nooit een deken op, dus dit was m'n eerste keer aankoop. Van de master heb ik de 105 gekozen!