Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jasmine_ schreef:Ik heb besloten Lianne zo snel mogelijk in te laten slapen.. Haar pijnmedicatie en medicatie tegen de ontsteking is gehalveerd na 3 weken, en ze heeft nog steeds pijn.
Haar hoefbeentjes zijn ook gekanteld, ze hangt nog steeds achteruit en wil niet wandelen.
Heel moeilijke beslissing en er zullen de volgende dagen nog veel traantjes vloeien, maar ze is echt op. Haar blik is ook heel hard veranderd, van die blije, opgewekte, glinsterende oogjes van vroeger naar droevige, constant ontstoken, rode ogen
Jasmine_ schreef:Bedankt allemaal. Ik heb nog prascend pillen liggen, zal morgen eens kijken hoeveel er nog over zijn, indien iemand geïnteresseerd is kan je ze overkopen aan een voordelige prijs, ik kan er toch niets meer mee. Moet wel verzenden vanuit België, weet niet hoe dat zit met verzendingskosten.
Afspraak is nog niet gemaakt, morgen gaan we bellen. Maar als het aan mij ligt zo snel mogelijk, korte pijn voor ons allebei
Jasmine_ schreef:Heel emotioneel allemaal vandaag.. Lianne haar hart was nog te sterk dus ze wou niet direct vertrekken. Ze heeft nog minstens 10 minuten heel raar zitten ademen, en met haar ogen geknipperd. Erna ademde ze nog 1 keer heel diep uit en toen was ze overleden.. Ik weet dat dit de beste beslissing was maar het doet verdomd veel pijn. Ik ga mijn klein meisje missen..
Ik heb nog 39 pillen prascend liggen. Iemand vanuit België die ik hier nog blij mee kan maken en waaraan ik ze kan verkopen?