Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Bailey_4ever schreef:Erg lastig te vinden. Gelukkig reageert bailey ook goed op soortgelijke pavo muesli dus ik hoef daar niet naar op zoek. Maar een vriendin van mij heeft een paardje dat heel extreem reageert dus zij moet echt marstall hebben.
Een heel gedoe om te vinden!
Elamor schreef:suuszzzz schreef:@ elamor: ik heb ook zo'n kap gehad. Je moet hem echt op alle punten vastmaken. Dus ook die klipjes onder de kaak. Dan blijft hij redelijk goed zitten. Heb hem in ieder geval een heel seizoen zonder problemen gebruikt. Was er alleen bang voor dat hij toch nog voor haar ogen zou kunnen draaien dus heb nu de kap van Horze gekocht.
Bedankt! Ja daar kwam ik helaas pas achter toen ik op stal kwam. Kon niet weer naar huis fietsen om die gespjes erop te naaien.
Oh echt? Ik heb de deken van Horze. Wilde die hoofdkap eerst bestellen maar had m zo snel mogelijk nodig dus vandaar dat ik deze heb gekocht nu.
Hoe bevalt de kap van Horze?
opisop_shop schreef:Ninx schreef:Enfin.... ik heb Derfen maar durf dat toch niet goed te gebruiken, iets teveel enge verhalen over gelezen/ gehoord.
huh, wat voor enge verhalen, bijna iedereen hier is er toch juist heel positief over??
De deken gewoon oplaten, ze zijn ademend genoeg.
Ninx schreef:Vrijwel iedereen die ik ken laat tegenwoordig, MET Derfen, de dekens af.... maar hier zie ik vooral de combi deken & derfen.
Ik durf de deken nog niet af te doen.... hoe zit dit bij jullie? Bij velen werkt derfen dus niet dermate goed dat de deken af kan?
gillian schreef:Balen dat het bij jou paarden niet werkte.
Ik heb van iemand anders gehoord dat het bij haar paard wel werkt, paard staat zelfs zonder deken en heeft helemaal geen jeuk!
Heb het besteld en ben dus begonnen met dat spul, ben heel benieuwd of het bij Blomke werkt