Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nado schreef:Nouvel, het klinkt erg als het gedrag van Imago, alleen die heeft het vooral in de paddock. Imago zit ook in dit topic, als je een paar pagina's terug gaat, dan staan er ook filmpjes van hoe hij zich van de wereld af lijkt te sluiten. Verder kan het probleem met de hormonen en met de voeten zeker op cushing duiden. En ACTH test lijkt me geen slecht idee.
Nouvel schreef:Nado schreef:Nouvel, het klinkt erg als het gedrag van Imago, alleen die heeft het vooral in de paddock. Imago zit ook in dit topic, als je een paar pagina's terug gaat, dan staan er ook filmpjes van hoe hij zich van de wereld af lijkt te sluiten. Verder kan het probleem met de hormonen en met de voeten zeker op cushing duiden. En ACTH test lijkt me geen slecht idee.
ja dat viel mij dus inderdaad ook op, griezelig vergelijkbaar...
mijn merrie doet vrijwel hetzelfde in de paddock en is dan in no time doorweekt van het zweet...
ik heb haar een pb gestuurd, maar zij geeft aan dat bij hem dit gedrag niks te maken heeft met cushing...
Imago01 schreef:Imago heeft vandaag voor het eerst 2 uurtjes op het land gestaan. Lekker hoor. Ik kreeg hem amper met zijn kont voorbij de ingang, zo snel als hij met zijn snoet in het gras geparkeerd stond!
cynthiar schreef:Niet iedereen wil koste wat het kost zijn oude paard lang in leven houden, dat is misschien de reden dat vooral in rusthuizen geen pergolide wordt gegeven.
OYYO schreef:dankje cynthiar. Wat versta je precies onder langzaam opbouwen. Met 1 tablet per dag starten is dus gelijk teveel?