Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
claud1 schreef:wij zijn al een jaar bezig met ons schud syndroom. Na 4 tandartsen, 3 DA en de nodige onderzoeken 5x ostophaat en 2 zadels verder (wachten op nr 3) en een thermograaf. Hebben we nostrilvet uitgeprobeert.
Toevallig was er gemaaid en geschut naast onze wei en meneer was helemaal aan het shaken en maf aan het doen in de wei. We hebben al eerder een neusnetje geprobeert maar die liep recht van onderen. Deze van HH is rond met iets elastiek en vorm dus een kommetje om de snoet. Samen met nostrilvet heeft mijn dochter voor het eerst geweldig gereden sinds 1 jaarWij hopen toch zo dat dit blijft.
Scott schreef:Ook hier is het deze week weer extreem.. ik kan hem nu echt niet lang en laag rijden... wat ik ook wel begrijp.. ik heb nostrilvet ook weer geprobeerd... en netje gaat er maar weer om... het ging echt goed afgelopen weken.. alleen nu weer extra.. Ik zat er ook aan te denken om prevalin te gaan spuiten bij hem... maar ik durf het niet zo goed.. Wel heb ik allerfree pilletje voor het rijden gegeven en had wel idee dat dit werkt bij hem.. dus wellicht ga ik die ook maar weer aanschaffen...