Klinkt interessant.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
evelienn28 schreef:Vanaf 2 jaar kan zomereczeem zich uiten.
Die van mij was ook 2 toen de ellende begon, had het eerst niet echt in de gaten maar arme pony had flink jeuk dat hij zelfs op de straatstenen ging rollen.
Gelukkig nu alles redelijk goed onder controle.
Heeft je shet ook nog een dikke vacht? Of valt dat mee dat kan ook broeien en voor jeuk zorgen.
Kabayo schreef:evelienn28 schreef:Vanaf 2 jaar kan zomereczeem zich uiten.
Die van mij was ook 2 toen de ellende begon, had het eerst niet echt in de gaten maar arme pony had flink jeuk dat hij zelfs op de straatstenen ging rollen.
Heeft je shet ook nog een dikke vacht? Of valt dat mee dat kan ook broeien en voor jeuk zorgen.
Hoop het niet...
Shet zit in glad zomervachtje , heeft het overigens ook nooit te warm
evelienn28 schreef:Vanaf 2 jaar kan zomereczeem zich uiten.
MarliesV schreef:Jeetje geen idee. Ik zou voor een Shire gaan denk ik maar dat is puur een gevoel.
De Z-itch is binnen.
Heb gekeken naar de werkzame stof en die is 40mg/ml terwijl Tectonic 36mg/ml is. Niet erg veel verschil.
Voorgeschreven hoeveelheid wijkt wel enorm af van wat ik lees over Tectonic. Zou 40ml per keer en dan 1x per week moeten gebruiken. Dat durf ik niet aan.
Ga beginnen denk ik maar met 25ml (max van tectonic) en dan maar eens kijken wat de reactie is.
Wat zouden jullie doen? Welk schema houden jullie aan?
bruintje123 schreef:Kun je niet kijken wanneer je zelf ziet dat ze gaan kriebelen en dan opnieuw behandelen?
Dus gaan ze na 3 weken weer jeuken, dan ook meteen weer gebruiken.
Ik had vorig jaar de tecktonic om de 6 weken, dat was te weinig.
Nu zit ik om de voorgeschreven 4 weken. *afkloppen* het gaat nog goed hier.
Ik gebruik 25 ml.
MarliesV schreef:Kayleigh327 zelfde zending naar NL waarschijnlijk.
Jij er al uit hoeveel en hoevaak je gaat proberen?