Ja, het gaat nu wel redelijk eigenlijk. Niet meer zo vreselijk aan het huilen de hele dag door. Werd daar echt wel doodmoe van hoor en gek van mezelf.
Ik heb nu vrede met mijn keuze en sta erachter, maar soms doet het auw. Als ik nu links van me kijk, ligt daar een enorme stapel pads...wat moet ik daar straks nog mee? Ik ga wel een hele zooi verkopen. Denk niet dat er snel nog een nieuw paard zal komen. Een paar dingen bewaar ik wel, die horen gewoon bij Imago, als aandenken.
Meeste pads ga ik verkopen en ik zit er ook sterk over te denken om zelfs mijn zadel te verkopen. Een aantal dekens gaan eruit etc. En alles wat te oud is wil ik dan gaan schenken, ik hoop dat bv. Brooks er iets mee kan. Heb bv. nog een halster die nog heel is, maar niet mooi. Of 2 staldekens van Harry's Horse die niemand wil hebben.
Ik blijf alles van de zonnige kant bekijken. Bv.: vrienden van mijn ouders hebben een vakantiehuisje daar in de buurt; als zij er niet in zitten, mag ik erin. Top natuurlijk! Ik wil in de bouwvak een paar dagen die kant op, lekker Imago knuffelen maar dan ook leuke dingen daar in de buurt doen. Práchtige omgeving natuurlijk. En zo heb ik me voorgenomen om een aantal dingen te gaan doen die me altijd leuk leken maar waar ik door mijn hobby nooit tijd voor had.
En ondertussen heeft Imago als het goed is, een práchttijd daar! Ik hoop zo dat hij het leuk gaat vinden maar, aangezien het nog nooit voorgekomen is dat een paard het daar niet leuk vond, ga ik vanuit dat het goed komt.