Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wij zitten dus blijkbaar wel even lang aan de pergolide ( nou ja, onze paardjes dan..) Heb vandaag de uitslag van de 1e controle gekregen, kan je lezen in mijn post hierboven. Ik heb haar eerst een hele tijd enkel op Cush X van Hilton Herbs gehad en dat ging best goed. Deze winter heeft ze wel een superdikke lange vacht gekregen, dus ben ik ook maar met de pergolide begonnen om het allemaal een beetje binnen de perken proberen te houden. 
Ook op haar billen begint het stilaan, maar ik heb mij een tondeuse aangeschaft en heb ze dus geschoren ( behalve benen en hoofdje ) want met die warmte vorig weekend staat beessie anders echt te zweten in de stal 's nachts. Was een rib uit mijn lijf, maar nu kan ik tenminste naar hartelust oefenen en haar laten wennen aan dat apparaat ( ze had nog nooit zoiets van dichtbij gezien ) en tot mijn grote verbazing viel het reuze mee en heb ik weer een paardje tevoorschijn getoverd vanonder dat woltapijt
Is ook gelijk een stuk handiger met rijden uiteraard.
Verder heeft ze wel een vacht, maar het is niet overdreven lang.

Dat was in de winter toch wel minder...