Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
HorseRituals schreef:MarliesV, mijn paard heeft een tijdje bij een dekensloper in de wei gestaan en ze is zelf ook eens heel creatief bezig geweest... heb dekens terug gevonden aan repen in de wei. Geen idee hoe ze dat voor elkaar krijgtRSIH heeft ze ook gesloopt aan de voorkant. Sluitingen zijn geknapt omdat ze zo breed is
De stof voelt heel sterk ondanks dat het een pyjama is. Tot nu toe geen winkelhaken of geknapte stiksels, vooral dat laatste was met haar echt een probleem.
Lissie_zigor, mijn paard is een zeer brede tante en deze deken past haar als gegoten (heb wel de 205 genomen, grootste maat die ze hebben). De deken is oorspronkelijk voor ijslanders gemaakt als het goed is dus qua breedte hebben ze het perfect gedaan voor onze tankjes
De hals blijft ook goed op de plek en alles tot achter haar oren blijft goed bedekt, of ze nou graast of om zich heen kijkt.
Edit: een foto van Big Momma (koosnaampje van de smid) met haar nieuwe jurk:
[ [url=m/8slGZ0.png]Afbeelding[/url] ]
HorseRituals schreef:MarliesV, mijn paard heeft een tijdje bij een dekensloper in de wei gestaan en ze is zelf ook eens heel creatief bezig geweest... heb dekens terug gevonden aan repen in de wei. Geen idee hoe ze dat voor elkaar krijgtRSIH heeft ze ook gesloopt aan de voorkant. Sluitingen zijn geknapt omdat ze zo breed is
De stof voelt heel sterk ondanks dat het een pyjama is. Tot nu toe geen winkelhaken of geknapte stiksels, vooral dat laatste was met haar echt een probleem.
[ [url=m/8slGZ0.png]Afbeelding[/url] ]
Nandos schreef:Ik ben eigenlijk altijd een meelezer, maar welke deken is dat hierboven Evelien? Ik heb ook een Shetlander en heb nu een pagony deken, maar de hals zakt steeds af waardoor mijn shetje daar gaat schuren. Die van jou heeft gaatjes voor de oren, klopt dat? Blijft dat goed zitten? En is de deken sterk? Welke maat gebruik jij voor jouw Shetlander?
De Rambo deken is in de kleinste maat echt veeeeel te groot voor mijn Shetlander van 90cm. Vind ik echt erg jammer want veel andere dekens zit je met dat hals probleem..