Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
HeroMy schreef:@Femke_Harley bij een paard met zoveel problemen/vragen en dan op zulke zware medicijnen zou ik zeker een homeopatische dierenarts inschakelen. Bijv Den Hoek / Laarakker. Of aan hen vragen of zij iemand bij jou in de buurt weten die hier iets mee kan.
Wat een ellende zeg
femke_harley schreef:JaWat denken jullie homeopathie bij allergieën? Ik wil daar misschien in de toekomst iets mee.
ellepel schreef:femke_harley schreef:JaWat denken jullie homeopathie bij allergieën? Ik wil daar misschien in de toekomst iets mee.
zou er een beetje mee uitkijken.
ik heb bij appie ook veel geprobeerd, die heeft ook gecombineerde allergie he..
maar merkte er of helemaal niks van, dus kost het flink wat geld of het werkte bij hem juist averechts.
heb hem destijda flink ziek gehad na gebruik van ribes nigrum..( dat is toch wel homeopathie...of is dat weer fyto..
nou ja dat weet ik niet precies
het enige wat ik bij hem merk dat helpt is de zwarte kummel olie,haal ik die weg dan heeft hij meer last van zijn benauwdheid en heb het idee dat zijn vacht dan slechter is.
en zoek ook wat info op over kruisallergie..appie is allergisch voor berk en kan dus ook absoluut geen appels eten.
en echt alle vormen van suiker proberen te vermijden bij dit soort dieren
femke_harley schreef:Bedankt voor je reactie. Ben jij toen ook bij den hoek of de laarakker geweest?
Ik zal eens zoeken op kruisallergie.. Suikers kreeg en krijgt ze al bijna niet.
Hoe uitte zich het bij jou? Hoe ben je er achter gekomen? En wat doe je er verder precies aan?