koetjeboe schreef:Het is geweldig hoe het hier gaat. Paar uurtjes op de wei verder staat ze gedurende de dag lekker hooi te knabbelen. Bietenpulp slobber gaat nu ook weer zonder problemen erin. Vandaag rondje gereden. Ze is zo fit als een hoentje. Ik ben echt zo blij. Ik dacht echt dat dit verkeerd af zou gaan lopen.
Wat fijn dat het weer een stuk beter gaat! Vooral voor het dier maar ook voor je eigen gemoedsrust
Nu zo vol blijven houden
quarterH schreef:Hallo ook ok meld me hier!
Bijna 3 weken geleden gastroscopie laten doen ivm verdacht op maagzweren.
Geïrriteerde maag, vooral bij overgang van onderkant naar bovenkant en wat zweertjes graad 1.
Niet heel dramatisch dus, maar nu na 2nweken gastroguard en 3 weken sucralfaat merk ik enorm verschil met rijden dus hij heeft er wel echt last van gehad.
Nu ben ik aan het kijken welk krachtvoer ik het beste kan geven dat laag in suiker en zetmeel is maar wel genoeg energie geeft voor een 4 jarige in training.
Ik ben nu de gastro muesli van marstall aan het uitproberen.
Wat voeren jullie aan krachtvoer en eventueel supplementen bij?
Ik heb die van mij nu op gastro biks van Hoveler staan ivm de maagzweren. Sinds kort overgestapt naar dit merk en erg te spreken over het voer en het bijbehorende advies van de leverancier, ook de kliniek was hier positie over. Over een tijdje stap ik waarschijnlijk over van de een andere lijn van dit merk, afgestemd op de behoefte van mijn paard