Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Maar heb je dan ook de bijpassende deken erbij? die heb ik namelijk niet..
Citaat:Nee want ik heb een Rambo, de hoofdkap is van premiere.
De Rambo heeft 'gespen' bij de schoft, ik weet niet of jouw deken dat heeft?
Balen, Breghje...
suuszzzz schreef:@ elamor: ik heb ook zo'n kap gehad. Je moet hem echt op alle punten vastmaken. Dus ook die klipjes onder de kaak. Dan blijft hij redelijk goed zitten. Heb hem in ieder geval een heel seizoen zonder problemen gebruikt. Was er alleen bang voor dat hij toch nog voor haar ogen zou kunnen draaien dus heb nu de kap van Horze gekocht.
MirandaFuego schreef:Bij ons blijft hij zo ook goed zitten, wij hebben de onderste nooit erop!
Als hij omhoog gaat zit hij te strak, hij moet langer bij de schoft omdat ze met grazen een lange nek krijgen!
@ e_horse
S' morgens om een uur of 5 beginnen de mugjes, dus daar hebben ze dan wel veel last van!
Elamor schreef:Ik bedoel omhoog bij de neus, niet bij de manenkam.. hij zit zeker niet te strak. Misschien dat ik hem dan iets innaai dat hij wat strakker zit bij de neus.
MirandaFuego schreef:Elamor schreef:Ik bedoel omhoog bij de neus, niet bij de manenkam.. hij zit zeker niet te strak. Misschien dat ik hem dan iets innaai dat hij wat strakker zit bij de neus.
Het kan ook zijn dat het dan juist losser moet, omdat het strak gaat zitten iets hoger, anders zou het naar beneden vallen.
Maar dan heeft het iig niks met de bevestiging te maken.
Misschien van die tafelkleedloodjes eraan hangen?![]()
liefmeisje21 schreef:hallo daar ben ik weer een keertje, heb even een klein vraagje. mijn pony krijgt van die donkere plekken onder zijn ogen wat kan ik hier het beste aandoen, ik lees hier en daar msm zalf erop doen of tea tree zalf maar helpt dit ook?