CarolShadow schreef:auks: Wat fijn dat je mensen hebt gevonden. Lijkt me heerlijk als je zulke mensen treft.
op=op: Hoe zit de verkoop bij jouw haffie?
Zo, heb even flink bij moeten lezen!
Ben van 1 t/m 10 oktober op vakantie gweest in Oostenrijk, zaaaalig weer gehad (28graden!) en prima vermaakt

Storm heb ik uit de verkoop gehaald (al staat hij toch nog ergens blijkbaar want ik werd in Oostenrijk gebeld door iemand die helemaal blij was en graag langs wilde komen

Ben gisteravodn laat teruggekomen en ga zometeen even kijken bij de paardjes hoe het gaat.
Wisse had toen ik wegging al een paar dagen zijn eczeemdeken weer op, maar had de dag voordat ik wegging er twee dikke scheuren in door zijn nieuwe weidemaatje dus heb de deken toen afgedaan. Ben benieuwd hoe het hem is vergaan, maar ik geloof dat het hier in NL vies weer is geweest?
Storm ging al goed, dus daar maak ik me qua eczeem geen zorgen over.
In Oostenrijk heb ik natuurlijk flink mn ogen opengehouden naar de paardjes toe, kon helaas geen haflingerstal vinden; zou graag echte Oostenrijkse haflingers willen zien!
Het viel me op dat er weinig mugjes waren, en ik heb in al die dagen maar 1 paard gezien met een eczeemdeken op (witte halsdeken, zeker een Ivanhoe?) en dat was een Fries.
Heb er veel ijslanders gezien, een paar fries/groninger achtige paarden en uiteraard wat haflingers, maar allen eczeemvrij.
Ben toch benieuwd hoe dat in andere landen zit hoor, met eczeem.
Sowieso vriest daar natuurlijk de heleboel dood in de winter, wat hier meestal niet gebeurd.
Zal de berglucht/kruidige gras ook meespelen?
Ik ga nog even verder lezen in het topic