Als ze allemaal durven te liggen en te slapen zegt dat inderdaad heel wat over het vertrouwen en de rust in de groep.
Ja het lijkt goed te gaan. Mijn Whizzemans heeft zowaar de leiding overgenomen - geloof ik

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Imago01 schreef:Hehe, kijk die foto's in mijn profiel maar...
Eentje jaagt hij kaper weg, andere zie je mij staan, mét zweep in de hand hehe....
fargo schreef:Focussed - geef jij al PB erbij? Dat kan soms ook goede invloed hebben op het loslaten van de vacht. Misschien nog een poging waard?
Zinzi - morgen geprikt en wanneer hoor je dan de resultaten?
Imago01 schreef:Nee, nu geen paard naast hem, wel tegenover hem, een merrie waarvan hij erg gecharmeerd is, maar eenmaal in zo'n state of mind maakt niets of niemand hem nog rustig. Het enige dat hem dan kalmeert, is hem van die plek weg te halen, de paddock uit dus.
Ik kon hem ook niet houden hoor, hij knálde me voorbij die paddock uit en dan kun je hem even verder op weer ophalen, issie wel heel erg opgefokt evengoed hoor...
IMJ schreef:Hij lijkt haast 'uit zijn lichaam' te zijn.. ik bedoel, je zou hem haast een tik willen geven om hem eruit te halen: Snap out of it!
Het feit dat jij eraan komt lopen ziet ie niet eens. Zijn gedachten op nul en heen en weer, heen een weer..
Ook ik debnk echt dat jij er zo goed aan gaat doen hem naar zijn pensioenplekje te brengen!