_ilse_ schreef:fjordido schreef:als dat de pagony deken is, niet
danku
ik ben trouwens niet zo enthousiast over die hoofdkap, hij zit niet echt goed en hij draait soms zo dat ie niets meer ziet.
geen ideaal ding.. ik zou em niet aanraden!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_ilse_ schreef:fjordido schreef:als dat de pagony deken is, niet
danku
Citaat:ik ben trouwens niet zo enthousiast over die hoofdkap, hij zit niet echt goed en hij draait soms zo dat ie niets meer ziet.
fjordido schreef:ik heb volgens mij dat spul. butox heet het?
het kan ook zijn dat je tectonic bedoeld, dat is nog sterker. alleen het is paarsblauw en je paard verkleurd er een beetje van.
_ilse_ schreef:Citaat:ik ben trouwens niet zo enthousiast over die hoofdkap, hij zit niet echt goed en hij draait soms zo dat ie niets meer ziet.
Okee, dan koop ik hem niet
Weet iemand welke deken tot aan de oren sluit?
Sodeletuut schreef:ik heb geen idee wat het is, ik geef het meteen door als er meer info is
Zammie schreef:fjordido schreef:ik heb volgens mij dat spul. butox heet het?
het kan ook zijn dat je tectonic bedoeld, dat is nog sterker. alleen het is paarsblauw en je paard verkleurd er een beetje van.
Ja, dat was inderdaad butox. Schijnt (volgens mijn DA) goed te werken. Is helaas op dit moment niet aan te komen...
XxSultanxX schreef:hoe is het weer in nederland ? zit op dit moment in tenerife en ben benieuwd of het in nederland poedersuiker weer is voor de paardjes ?
Yvank_ schreef:Hoe doen jullie het eigenlijk met de regen met de dekens kunne ze de deken gewoon ophouden ?
Citaat:ik ben trouwens niet zo enthousiast over die hoofdkap, hij zit niet echt goed en hij draait soms zo dat ie niets meer ziet.
Piaffe schreef:Helaas staat mijn twenter ook aan zijn staart te schurenIemand hier ervaring met Midge Off van Naf? (paardendrogist) Of andere goede smeersels?