Benieuwd of hij morgen nog zere voeten zal hebben.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Siersma schreef:Welkom SterreDiaz. Is ze getest? Nu valt me op dat ze een enorm baard heeft, mijn haflingermerrie heeft dat ook toevallig. Weet iemand of dit iets is wat met de cushing te maken heeft?
cynthiar schreef:Welkom SterreDiaz, ik was degene uit het andere topic dat je erop attendeerde. Ik dacht toch echt dat ik jouw pony ergens eerder voorbij zag komen met mogelijk cushing. Is het nou jou verzorgpaard? Misschien dat haar eigenaar hier eens langs is geweest?
Ik zou het eens met de eigenaar bespreken, want ik denk dat de kans groot is dat ze het heeft. Zeker gezien haar vacht, lijkt zo erg op de mijne. Ik zal een duidelijker foto van de mijne zoeken en plaatsen.
geerke schreef:Cynthiar@Wat een aandoenlijk schatje!En wat een verschil,dat jonge koppie en dat oude....![]()
Maar wat een vacht!
Sterrediaz@Testen is beter,er is namelijk een verschil in gradatie.Je kunt een paard hebben wat een beetje te hoog zit,maar je kunt ook een paard hebben wat erg hoog zit in zijn waarden.Daar kun je dan wat beter de medicatie op afstemmen.
Zijn de eigenaren bereid om dure pillen te gaan geven de rest van zijn leven?
cynthiar schreef:Ja dan is het lastig als de eigenaar eigenlijk een bedrijf is.
Je kan het hun voorleggen en uitleggen dat als ze getest wordt en ze blijkt het te hebben dat er wat aan te doen valt met medicatie.
Anders hou haar goed in de gaten hoe ze zich voelt. Zolang ze nog happy is lijd ze niet echt. Pas op met voeding met suikers en zetmeel.