Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
koetjeboe schreef:Ondertussen is ze hoefbevangen. Breng haar morgen naar Utrecht. Ben er klaar mee. 2 weken aan het kloten en ben niks opgeschoten. Ook nog hoefbevangen nu
MRIIIS schreef:Oh nee wat balen, sterkte!
Die van mij staat nu 2 weken op de ulcergold/sucralfaat en ging vandaag weer in de staak, wilde niet meer draven aan de longe, hoop dat de medicatie snel gaat werken..
Spenk schreef:Hoef jij geen rust te geven dan? Dat wordt meestal aan geraden voor een maand niet werken ook niet longeren.
Spenk schreef:Hoef jij geen rust te geven dan? Dat wordt meestal aan geraden voor een maand niet werken ook niet longeren.
maj0 schreef:Hier ook niet te horen gekregen dat ze niet mocht werken tijdens de medicijnen.
Dus ook hier heeft ze gewoon nog rustig gelopen. Nu zat ik er toch al niet op vanwege rug klachten.
Hier zijn we ook nog steeds aan het zoeken. Paard wil niet goed meer eten. Eet nog wat gras en wat hooi maar laat de rest staan terwijl ze op de vorige stal (ja we zijn helaas noodgedwongen verhuisd) alles at. Maagzweren waren er gelukkig niet meer. Ze staat nu op zware pijnstillers om pijn uit te sluiten.
MRIIIS schreef:Jeetje wat balen allemaal.. waarom krijgen die van jullie prednison?
Gister Hanneke gesproken, wij gaan over een maand voor de controlescopie en tot die tijd volledige dosis omeprazol en sucralfaat, voel ik me toch beter bij dan na 3 weken zomaar afbouwen.
callass schreef:Gister heeft mijn paard na een maand ulcergold en 2 weken sucralfaat controle gehad was heel mooi genezen. Nu nog 4 spuiten meegekregen om in 8 dagen af te bouwen. Nu zat ik te denken is het niet beter 6dagen een halve spuit en dan nog 4 dagen een kwart spuit hoe hebben jullie dit gedaan? Hij had overigens geen zand in de buik gelukkig.
MarjanB schreef:Wat fijn! Vind t ook een fijne kliniek