Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
michele schreef:Heeft iemand van jullie een bucas? is eigenlijk meer een fijnmazige vliegendeken volgens mij maar ziet er opzich ookw el goed uit.
Eponastable schreef:Goedemorgen,
Mijn kleintje schuurt aan zijn manen en aan zijn staart, ik heb Cullico gekocht bij de paardendrogist + exceemdekens maar op 2 dagen heb ik er al 2 grote gaten instaan!
Ik ben eigenlijk ook opzoek naar de TKC 97, weet iemand soms waar je ze nog kan kopen?
Ik dacht dat enkele jaren geleden TKC in België niet meer bestond...
Ik heb ook altijd met de gedachte rondgelopen dat het erfelijk is...
Klopt mijn stelling?
Wie kan me helpen?
carina schreef:michele schreef:en bij rambo dan een hele lange? of hoemoet ik me dat voorstellen?![]()
ik ga vanavond wel even in de winkel kijken
Een paar pagina's terug staat een foto van een paard met de Rambo Sweet Itch Hoody. Geweldige deken, ik kan hem iedereen aanbevelen!! En nee, ik heb geen aandelen...
Zammie schreef:het wordt tijd dat ze eens iets uitvinden wat echt helpt... Het liefst een middel waardoor ze massaal sterven
Javayo schreef:ik vraag me altijd af of dat nou lekker zit over de oren? dat is de reden dat ik toen voor een bucas ben gegaan, leek me dat het gaat trekken als het paard veel z'n hoofd omhoog omlaag, links en rechts draait?
in de winkel werd mij toen ook de bucas boven de rambo geadviseerd, door het type stof was haar verwachting dat de rambo warmer zou zijn dan de bucas.
maar ik vind het wel een mooie deken
fjordido schreef:als dat de pagony deken is, niet
Lowara schreef:Zammie schreef:het wordt tijd dat ze eens iets uitvinden wat echt helpt... Het liefst een middel waardoor ze massaal sterven
het beste idee van de week