Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ellepel schreef:Ik heb het net even via voervergelijk naast de metazoa gezet die ik nu nog geef en daar in zie je toch wel veel verschil.
http://www.voervergelijk.nl/vergelijken ... it-broxxx/
Suiker en zetmel is vrij hoog,dus daarom zou ik het niet gaan geven,verder ook niet erg hoog in vitamines.
dus zou ik kijken naar een andere vitaminebrok
emma_evg schreef:Mijn paardje had gisteren ineens echt veel geschuurdHet ging eigenlijk best oke, af en toe een plekje, maar helaas
. Dus vanochtend gelijk alles ingesmeerd met uiercreme, en ingespoten met azijnoplossing. Het stikt hier overigens ook echt van die knutjes/vliegjes.
Zag ook wel een aardige scheur in zn deken bij de borst, hoe repareren jullie dat? Met wat voor een garen moet je dat doen, gewone garen is echt niet sterk genoeg. Durf de deken niet weg te doen naar de welkoop oid voor reparatie, nu ze zo'n jeuk had. Heb ook geen reservedeken ofz, moet ik nog ff op zien te snorren.
Lotus83 schreef:Ik meld me ook... Wat betreft de derfen.. ik heb de clear, nu een grote fles met 25% korting gekocht en dat scheelt best wat.
Vorig jaar had mijn merrie pas veel later in het seizoen jeuk maar nu... Zoveel kleine mugjes/ vliegjes.. ze staat al even onder haar eczeemdeken met regenliner maar haar buik het is vreselijk.
Dus nu heb ik een losse buikflap 2e hands gekocht maar echt, dat ziet er toch niet uit![]()
[ [url=m/C3sZaQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik wil per se niet van de sweet itch hoody afstappen want ik vind het een topdeken.
Hoe doen jullie dat met blote buiken en jeuk?