Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ohjajoh6 schreef:zal zon 1.75 schoft zijn ongeveer en MiniMe is 1.04 schofthoogte.
Even wat anders ik schrok eigenlijk van isa paardje haar bericht en de vraag van Nado, want is die pony echt nog geen 200 kg en heeft die een hele pil gekregen? Wie weet daar meer over?
Thanks Geerke! Ben ook als een moeder zo trots op allebei; Mijn grote Matriarch en mijn klein paasei...
geerke schreef:Nee....Isa is niet gek hoor.Ze heeft Isabella een vierde pilletje gegeven.Ze heeft zich eerst even op de hoogte gebracht van verschillende zaken
Nado schreef:Heb je haar meteen een hele pil gegeven van 1mg ? Isa weegt onder de 200 kg denk ik ? 1 mg is wel heel veel om mee te beginnen dan en ik kan me ook wel voorstellen dat je daar een heftige reactie op krijgt.
Shanna schreef:Ik kan trouwens bij Sedje echt zien wanneer hij weer aan zn pilletje toe is, voor het pilletje kijkt hij erg moe, en zodra het pilletje gaat werken is hij weer klaar wakker, echt een andere blik in zn ogen, ik wist niet dat dat zo duidelijk te zien zou zijn!
Shanna schreef:Sedje begint nu ook eindelijk te verharen! Scheren hoeft waarschijnlijk dus niet! Ook wel erg fijn.
Ik kan trouwens bij Sedje echt zien wanneer hij weer aan zn pilletje toe is, voor het pilletje kijkt hij erg moe, en zodra het pilletje gaat werken is hij weer klaar wakker, echt een andere blik in zn ogen, ik wist niet dat dat zo duidelijk te zien zou zijn!
IMJ schreef:Of topi:
RadicalM. Ingrid overleden? Ze heeft mijn paard nog wel is gedaan. Was ze ziek? Veel te jong hoor!
Goed dat je je verdiepen gaat in cushing!