Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
[***] schreef:Hij is altijd humeurig
Neen, grapje, hij heeft een speciaal karakter, maar hij is niet verandert ofzo ... Tenzij in de positieve zin (hij werkt tegenwoordig beter mee dan vroeger) maar dat is denk ik geen probleem?
Elamor schreef:Het lijkt wel alsof de borstbeschermers hood alleen maar beschikbaar zijn van Harry's Horse?
Kan er verder zowat geen 1 vinden.
yvonnedv schreef:Elamor schreef:Het lijkt wel alsof de borstbeschermers hood alleen maar beschikbaar zijn van Harry's Horse?
Kan er verder zowat geen 1 vinden.
http://www.loesdau.de/Sleezy-%27Horse-F ... -prutsmuts
Elamor schreef:Oh zie net dat dat die duitse site is met evenveel verzendkosten, helaas
Elamor schreef:Oh zie net dat dat die duitse site is met evenveel verzendkosten, helaas
Annetje schreef:Heb je al op de links uit mijn post geklikt dan? er is namelijk genoeg te vinden, vooral op bokt. Heb alleen niet naar de prijzen gekeken.
Malenka schreef:Ik ben van mening dat je het best zo min mogelijk krachtvoer zou moeten voeren. 2 volle scheppen muesli vind ik dan ook genoeg. Het is zo'n 1,5 kilo in totaal. Dan ga ik liever over op een krachtvoer waar ze meer uit kunnen halen. Bedankt voor de tip van de omega olie en de lucernemix. Ik heb even gekeken en ik denk dat de winkel hier in het dorp beide verkoopt. Daar ga ik morgen maar eens informeren.
Ik denk dat ik dagelijks een emmer lucerne bij ga voeren voor de spieropbouw en dan olie door het voer voor extra energie.
Savannah_XxX schreef:Waar kan je tea tree olie kopen? want ik vind het nergens in de winkels.....
_CS_ schreef:Als de reactie TE ernstig is, zou ik sowieso de dosis meteen verlagen met i.p.v. 2 x 20, naar 2 x 10.
De ene keer kan de kuur zonder op te bouwen gestart worden, zonder dat je hierin verschil merkt.
Dit doe ik ook bij de mijne.
Maar als er op dat moment iets mis is, kan de reactie te heftig zijn.
Het kunnen hele kleine dingen zijn wat er mis is, wat je zo niet eens in de gaten hebt, maar door de drainage losbreekt als ware.
Een tip voor de volgende keer, mocht je dus merken dat het een te heftige werking heeft, meteen verlagen.
Doe even een paar dagen de dosis verlagen, kijk dan even hoe het met het dier gaat.