Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bluebeauty schreef:Hallo
Kunnen jullie ook zien of deze fjord zomerexceem heeft?
Ik wil deze kopen, maar twijfel of hij exceem heeft. De eigenaresse zegt dat ze de manen tekort geknipt heeft, maar het ziet er wel vreemd uit. Er is ook een stukje van de staart afgeschuurd. Heb wel gevraagd of hij exceem heeft, maar ze zei dat hij "gewoon" af en toe eens schuurt. Hij is wel al 19 jaar.
Hier een foto:
BlackEyed schreef:Ontzettend veel knut-vliegjes hier.
(althans, dat vermoed ik).
Kunnen mensen hier ook allergisch voor zijn?
Ik heb op dit moment vreselijke jeuk, maar dat kan ook door iets anders komen.
Bojangles schreef:Booster, wat geef je precíes en hoeveel? Vind wel interessant.
Mijne is nog steeds 'blij' met haar exceemdeken. Ze wordt ook niet warm eronder en hij is ook lekker elastisch.
Bojangles schreef:BlackEyed schreef:Ontzettend veel knut-vliegjes hier.
Hier nog iemand. Verschrikkelijk jeuk heb ook allemaal rare bultjes.
Begon me ook al af te vragen of ik niet beginnen zomereczeem had
BlackEyed schreef:Ontzettend veel knut-vliegjes hier.
ikenindi schreef:lees even terug. de afgelopen paginaas gaan er allemaal over
michele schreef:Heeft iemand van jullie een bucas? is eigenlijk meer een fijnmazige vliegendeken volgens mij maar ziet er opzich ookw el goed uit.
Citaat:Ik ben eigenlijk ook opzoek naar de TKC 97, weet iemand soms waar je ze nog kan kopen?
shera schreef:Citaat:Ik ben eigenlijk ook opzoek naar de TKC 97, weet iemand soms waar je ze nog kan kopen?
http://www.agradi.nl
Steffie89 schreef:michele schreef:Heeft iemand van jullie een bucas? is eigenlijk meer een fijnmazige vliegendeken volgens mij maar ziet er opzich ook wel goed uit.
Rambo dekens zijn erg fijn, bij bucas hebben ze een korte staarflap
michele schreef:en bij rambo dan een hele lange? of hoemoet ik me dat voorstellen?![]()
ik ga vanavond wel even in de winkel kijken
ellepel schreef:Sonja_vR schreef:ow mensen, weet je wat ik zou willen , een paddoch van 20 bij 40 minimaal , flinek schuilstal er aan vast en klaar
weg van dat gras, weg van de bomen, de fruitboomgaard en al die onzin
gewoon een hele flinke paddock , lekker goed niet te vet hooi, haar supplementjes ... klaar...
maar ja, dat is dus allemaal niet te vinden , het is weide en snachts op de paddock
opf de hele somer opd e wei
en in de winter op een boxje van drie bij drie ...word er af en toe een beetje gallisch van hoor
over ene paar jaar hoop ik zover te zijn dat ze aan huis staat met 1 tot 3 soortgenootjes,
plan is dan ook grote paddock, zomaar een uurtje of twee weide per dag
en verder gewoon goed paardenhooi en haar vitamientjes en mineralen
kan niet wachten
verhuizen en hup bij mij komen wonen!!!
mag je je paard precies zo stallen als je zelf wilt![]()
wat dat betreft heb ik de ideale stal gevonden, als ik ap zo wil dan kan het,en wil ik hem anders dan mag het ook.
lief he