Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
[***] schreef:Ja, 2x met een jaar tussen.. Of ja, behandelen is veel gezegd, vond ze niet nodig want hij zat prima in elkaar ( en ja, ze is een erkend osteopaat ). Je leest hier een kleine samenvatting aan het einde van 7 jaar.. je weet niet wat ik gedaan heb en wat voor mensen erbij geweest zijn. Ik geloof die DA ja, en sinds ik dat doe loopt mijn pony er vrolijk bij, dus waarom zou het niet goed zijn. Altijd maar dat (ver)oordelen hier, een mens zou voor minder niks meer delen...
Citaat:Omdat zijn rug blijkbaar helemaal vast zit. Wat het precies is weet ik niet (kissing spines of andere oorzaak) omdat je daar foto's voor moest nemen en dat zou de kost niet waard zijn volgens de DA. Feit is dat hij er waarschijnlijk al zowat zijn hele leven mee rondloopt en hij is nu 17 jaar, dus ook te laat om er nog eventueel wat aan te doen (kon wel proberen, maar dan moest ik eerst weten wat het juist was en dan was ik waarschijnlijk heel veel euro's lichter met waarschijnlijk toch geen resultaat).
[***] schreef:Een allegie is uitgesloten en zijn rug blijkt niet goed.. dan heb ik toch zo goed als zeker de oorzaak in mijn ogen, zeker als hij het zoals vandaag voor de koets helemaal niet doet (in het begin was hij wat aan het klooien met zijn hoofd maar geen typisch schudden en eenmaal lekker aan de slag was dat ook helemaal weg ) want onder het zadel zou dat waarschijnlijk een ander verhaal geweest zijn ...
janouk schreef:Dat vind ik nu zo vreemd. Janouk doet het voor de koets ook nooit, maar dan ook nooit. Terwijl ze aan de hand, onder het zadel, aan de longe, aan de lange lijnen en vrij rondlopend wel doet.
singasong schreef:Mirgino, ik denk dat jij best zelf kunt bepalen hoe extreem je de bijwerkingen vind en de contra-indicaties die er zijn bij dit middel. Zeker gezien je weet wat toen de oorzaak was van het HS (schimmelinfectie). Ik kan niet begrijpen dat die DA een paracetamol vergelijkt met een hormoonpreparaat