Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Pony is vanaf de zomer naar onbeperkt weide over gegaan (ivm de koliek en iemand gaf als tip zachter hooi voeren) en de grote na de weidegang. Vorig jaar was zij teveel afgevallen in de winter, ondanks de combinatie graszaad en weide (wss mede door het gebit). Voor dit jaar heb ik nog wel wat graszaadhooi liggen voor t geval dat, maar ik vind dat ze te weinig eten dus dat voer ik momenteel niet.
ellepel schreef:Als ze op de SP geen dunne mest problemen gaat geven is dat natuurlijk het meest logische, maar dát moet ik dus eerst nog een paar dagen uit proberen.Mineralen korrel of krachtvoer kan toch gewoon bij de sp in?
marleen_88 schreef:Mocht je iets willen hebben waarvan ze aanzet Somebitch, ik heb goede ervaringen met Myo Proteïn flakes van Agrobs. Voor en na het trekken van Sakyr zijn tanden, heb ik hem daarmee aan laten komen. Hij krijgt nu nog steeds regelmatig een bak, hij vindt het lekker.
Sanet schreef:marleen_88 schreef:Mocht je iets willen hebben waarvan ze aanzet Somebitch, ik heb goede ervaringen met Myo Proteïn flakes van Agrobs. Voor en na het trekken van Sakyr zijn tanden, heb ik hem daarmee aan laten komen. Hij krijgt nu nog steeds regelmatig een bak, hij vindt het lekker.
Ik heb hier een zak van gehaald. Want mijn oude dame mag wel wat kilo’s extra (niet gedacht dat ik dat ooit zou zeggen, want ze was altijd nogal Hollands welvaren). Maar ze is er niet heel enthousiast over. Ik heb het gister met koud water gegeven en vandaag met warm. Maar ze gooit de emmer om en loopt er wat doorheen en :/
Seniores is toch wel echt favoriet nog steeds. Ik dacht misschien een handje muesli er doorheen?

Sanet schreef:marleen_88 schreef:Mocht je iets willen hebben waarvan ze aanzet Somebitch, ik heb goede ervaringen met Myo Proteïn flakes van Agrobs. Voor en na het trekken van Sakyr zijn tanden, heb ik hem daarmee aan laten komen. Hij krijgt nu nog steeds regelmatig een bak, hij vindt het lekker.
Ik heb hier een zak van gehaald. Want mijn oude dame mag wel wat kilo’s extra (niet gedacht dat ik dat ooit zou zeggen, want ze was altijd nogal Hollands welvaren). Maar ze is er niet heel enthousiast over. Ik heb het gister met koud water gegeven en vandaag met warm. Maar ze gooit de emmer om en loopt er wat doorheen en :/
Seniores is toch wel echt favoriet nog steeds. Ik dacht misschien een handje muesli er doorheen?