Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
GUSTIxBILL schreef:Het stuk grond wat ons is aangeboden ligt langs de wei van mijn collega. Het is zijn aanbod geweest naar onze situatie kijkend. Waarbij hij de dagen dat ik of mijn vriend niet kunnen zou overnemen. Hij (met vrouw, zoontje en andere familie leden) wonen ook echt tussen de wei in (wei loopt om hun huis heen).
Officieel is dat stuk ook dus niet te huur; maar hun huisbaas is bereid dit aan ons te verhuren zodat ook alle paarden terug samen staan.
Nu zoals ik zei: we zijn alle con’s en pro’s aan optellen, aan overwegen en alle opties aan het bekijken, zeker kijkende naar mijn werkdruk en de weinige uren in een dag. Hiermee gaan we zeker niet over 1 nacht ijs. Want het moet allemaal realistisch blijven.
nikkel schreef:Je moet voorkomen dat de paarden een obsessie worden. Er zijn nog meer dingen in het leven.
Laura_ schreef:Ts, wat doe je momenteel met dat kleine wondje qua behandelen?
Misschien dat een lymfe drainage therapeut hem eens kan behandelen met alles wat die heeft gehad. Dat wil vaak ook wel iets doen om het wondherstel te triggeren/bespoedigen.