Vasculitis.. Ervaringen gezocht.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SharonIndezz

Re: Vasculitis.. Ervaringen gezocht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-25 16:10

Heb de sokken net besteld in Frankrijk, ik kon betalen met Paypal/ideal, ik krijg geen bestelbevestiging, maar geld is al van de rekening, hopelijk gaat dit wel goed :=

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-25 20:14

robert1990 schreef:
Die kan je bestellen in Frankrijk.
Ik heb geen creditcard maar ze controleren zowat elke dag of er een bankoverschrijving is en zo heb ik al 2 keer betaald.
https://vlceurope.com/?s=Chaussettes
De maat die ik had is Quarter Horse. Dat is de 1 na grootste maat het voordeel vond ik dat de sok iets korter is en niet heel veel kleiner qua maat

Hier ook besteld en super snel in huis toen de tijd!

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-25 20:45

Ja hoor, komt goed met VCL Europe, het voelt altijd wat twijfelachtig, maar heb de mijne ook altijd keurig snel binnen gekregen.

Heb een tijd terug eens geprobeerd contact op te nemen met de fabrikant van de sokken om distributeur te worden, maar nooit meer wat gehoor. Ook Dochorse getipt in de hoop dat zij wellicht ze opnemen in hun assortiment maar helaas ook niets gehoord.

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-25 21:33

Nou goed te lezen dat het wel goed komt dan := ik kan op m’n account ook geen order nr vinden oid, maar heb er vertrouwen in dat ze gewoon binnen komen, de verzendkosten waren overigens maar €10,- dus daar hoef je het niet voor te laten, heb meteen 4 stuks besteld, kunnen we hopelijk ff vooruit.

Zou denk ik wel een gat in de markt zijn om hier in Nederland ook een leverancier te hebben, hoe meer ik er over lees, hoe meer ik er achter kom dat dit best wel een veelvoorkomend issue is bij paarden, dan is het fijn als je ze ook in NL kan krijgen, en ook terecht kan voor advies zonder taalbarrière. Ik spreek geen Frans, en de Engelse benamingen en termen voor bepaalde dingen, heeft mij ook translate doen raadplegen :')

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:48

De vliegenkappen van horsegear wil ze nu niet meer om, waren toch wat afgezakt en ze word echt boos als ik ze aan wil doen. Voor nu maar ff oude rij sokken om, hopelijk blijft dat zitten, en kunnen we ermee vooruit tot de Whinnys binnen zijn

Afbeelding

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 13:02

Sokken werkten hier ook best goed, eventueel kan je ze nog spiraalvormig plakken met elektriciteitstape. Wat ook een alternatief kan zijn is tubigrip. Van die verband sokken die je bij de apotheek kan halen of online kan kopen.
Lekker dun, maar houdt wel de zon er vanaf :j