Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
linda2008 schreef:hmm Kaitlyn, nu maak je mij ook nieuwsgierig....
Sanowa, Dat halster kreeg je van de kliniek? Leuk zeg! en stiekem vind ik zulke dingen ook een beetje schrijnendof ik ben gewoon jaloers :p haha!
Kaitlyn schreef:linda2008 schreef:hmm Kaitlyn, nu maak je mij ook nieuwsgierig....
Sanowa, Dat halster kreeg je van de kliniek? Leuk zeg! en stiekem vind ik zulke dingen ook een beetje schrijnendof ik ben gewoon jaloers :p haha!
Zal je morgen even pb doen!
Zullen we een aangetekende brief sturen? Voor de rekening die ik heb gehad hebben we ook wel een halster verdiend.
Jet schreef:Wel bijzonder dat ze nu ineens zo'n halster sponsoren, dat is dan toch in betrekkelijk korte tijd ineens gebeurd. Misschien kunnen jullie de rekeningen vergelijken en wie weet, was de rekening van sanowa wel weer hoger dan die van jullie.
Ik heb geen halster gekregen destijds na de operatie van Lou, maar wel een dikke korting bij de eerste na-operatie ( breuk) en de tweede na-operatie ( zeg maar een buikwandcorrectie) was gratis. Dit was wel een andere kliniek dan waar jullie geweest zijn.
linda2008 schreef:Tja no offence, ik wil er absoluut geen wedstrijd van maken (en zo wel, had ik hem liever verloren dan gewonnen) maar ik durf inderdaad te zeggen dat mijn rekeningen hoger zijn opgelopen na de operatie en 8 bezoekjes daarna...
![]()
Misschien is het iets nieuws, of iets tijdelijks... stiekem vind ik het wel jammer dat ik zoiets niet heb gekregen. Toch een mooi aandenken aan een heftige, maar overwonnen periode
Edit; maar uiteraard is het leven van de pony’s veel belangrijker
linda2008 schreef:Ninne, dat is het allerergstezo ver gaan en dan toch nog afscheid moeten nemen, vreselijk