Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yvank_ schreef:Schoof hier steeds scheef en dan krijg je er kieren bij en kwam sowieso maar tot halverwege de buik.
car0linee schreef:Yvank_ schreef:Schoof hier steeds scheef en dan krijg je er kieren bij en kwam sowieso maar tot halverwege de buik.
Bij mij ligt de shires echt als een huis. Ook al rolt mijn merrie elke ochtend, deken ligt nog steeds recht. Ook de buikflap blijft goed zitten en bedekt de hele buik. Mijn merrie heeft alleen ontdekt dat ze met rollen haar oortjes eraf krijgt maar de hals blijft tot boven aan toe aansluiten en zakt niet naar beneden. Van het zomer heeft ze toch een masker op, dan zouden de oren vast moeten blijven zitten.
Jammer dat de deken jou niet beviel.
Djoopie schreef:Mijn paard heeft lichte zomerexzeem. standaard een plek midden in zijn manenen aan zijn staart verder niet.
nu heb ik een rambo sweetitch maar die is aan vernieuwing toe. Ik vind de stof vrij zwaar. Zijn er ook mensen met lichte ZE en een vliegendeken op?
Esther28 schreef:Ik meld me ook weer. Hier nog steeds jeukvrij en hopelijk jaar 3 op rij zonder schuurjurk de wei op.
Vind het nog steeds bijzonder een paard wat diagnose ZE had en ook echt een aantal jaar heeft geschuurd bij de vorige eigenaar en met deken op stond, hier nergens last meer van heeft. Ze staat ook gewoon in de schemer buiten en ook dan nergens last van.