Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anoniem schreef:Mindim schreef:Objectief is het niet als je al een mening hebt over de behandelaarDan ben je namelijk al bevooroordeeld.
Beter lezen Mindin.
Objectief kun je pas zijn als je de feiten hebt. Dus als je met niets beters gaat komen dan laat ik de discussie met jou graag aan mij voor bij gaan.
Mindim schreef:Is Fay al helemaal hersteld dan? Als zij een aantal jaren verder is dan weet je dat pas. Dus nu al roepen dat Fay het tegendeel al bewezen heeft is m.i. nog niet aan de orde.Objectief is het niet als je al een mening hebt over de behandelaarDan ben je namelijk al bevooroordeeld.
Ten eerste heb jij de feiten niet, ten tweede ben jij niet onbevooroordeeld over een betrokken partij en verder ben je al helemaal niet onbevangen, zakelijk dan wel weer.
Door TS naief te noemen vind ik dan weer jammer, ze heeft je het tegendeel met Fay toch alweer be wezen.
_Inge schreef:Even tussendoor thuis en een update van Cassis.
Hij staat nog op de Visdonk, wel ff slikken weer een paard achter moeten laten in de kliniek, zeker omdat we dit niet ingecalculeerd hadden.
Maar het positieve, Rob ziet het zitten , wel gaat het herstel eerder tegen de 1,5 a 2 jaar aanlopen dan een half jaar..
Hij is een ernstig geval, verwaarloosde voeten en de hoefbevangenheid erbij natuurlijk.
Aan de hand van de foto en zicht op hoeven had de Dierenarts daar ook zoiets van poeh, moeilijk vooruitzicht, maar toen hij het loopje zag begreep hij wel wat we bedoelden met hij wil, hij heeft levenslust.
smurffie schreef:TS@ mijn opmerking was ook niet op jou gericht. Met Fay hebben we al kunnen zien dat je goed kijkt naar wat voor het beestje eerlijk is.
Ik heb er het volste vertrouwen in dat je ook voor Cassis de juiste keuzes zult maken.
Om even terug te komen op de reactie op mijn post: imo is tussen geen pijn laten zien en levenslust tonen geen verschil, een paard zonder levenslust geeft het namelijk op. Als ze geen pijn willen laten zien tonen ze inderdaad levenslust. Dat vind ik persoonlijk daardoor een loos argument en als ik daarvan uit was gegaan liep mijn merrie nu ook nog met pijn door (die ik dus heb laten opereren).
Anoniem schreef:Mindim schreef:Objectief is het niet als je al een mening hebt over de behandelaarDan ben je namelijk al bevooroordeeld.
Beter lezen Mindin.
Objectief kun je pas zijn als je de feiten hebt. Dus als je met niets beters gaat komen dan laat ik de discussie met jou graag aan mij voor bij gaan.