Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nombrado schreef:Nou , mijn vertrouwen in de medische wereld van da is alweer compleet weg.
Dit soort ervaringen heb ik met homeopathie of andere holistische dingen nog nooit gehad.
er wordt vind ik errrrrrrrug laconiek over gedaan.
nombrado schreef:maar wie heeft het over sneller? Het gaat erom dat het lichaam zelf (in dit geval paard) weer hersteld.
Door het geven van energie, kan die extra "boost" gegeven worden, waardoor het paard zelf dit kan helen.
Het lichaam is een enorm krachtige schepping. Die in staat is heel wat dingen zelf te 'genezen' /herstellen.
Er wordt geen tijd voor gegeven. Wat voor de 1 binnen 1 week hersteld is, duurt voor de ander misschien maanden.
wb een peesblessure, kijk ik naar het paard zelf, en wat die aangeeft.
daarbij ben ik altijd overtuigd dat beweging altijd beter werkt dan stilstand. (doorbloeding beter) in het geval van de peesblessures.
En vooral het vertrouwen hebben, dat het goed komt.
Lovely schreef:(...) genezing altijd door het lichaam zelf wordt gedaan, soms met behulp van middelen als medicijnen, maar ook andere hulpmiddelen zoals verband en gips. Voor alle aandoeningen geldt dat ze ofwel worden genezen of niet. Maar in alle gevallen door het lichaam.
Wilrieke schreef:(mijn verklaring gaat, inderdaad, over de verschillende frequenties van kleuren)
Citaat:Als Quantum Touch-therapeut zorg ik er voor dat mijn eigen frequentie heel hoog is
slimmerik schreef:Mensen die wanhopig zijn, labiel zijn en overal intrappen ..... hebben vaak geen keuze. Die staan open voor oplichters en willen maar al te graag goede dingen en voorspellingen horen.
Bah.... snap niet dat iemand daar willens en wetens zich prettig bij voelt....
Wilrieke schreef:Jammer jongens, ik was graag de discussie open aangegaan en ik heb me open en kwetsbaar opgesteld. Ik vind het jammer dat daar niet respectvol mee wordt omgegaan.
Ik wil alleen nog toevoegen dat ik geloof in mijzelf en wat ik doe.
slimmerik schreef:Traumeel: Homeopathisch geneesmiddel bij: verstuiking verrekking kneuzing spierpijn
Als ik dat zó veel nodig had dan ging ik geloof ik iets doen aan de oorzaak
En dat soort "blessures" gaan ook vanzelf over..... tjonge wat een geldklopperijDoe er toch een rozeblaadje op.... of een beetje spuug.... : zelfde effect
Bandida schreef:Lovely schreef:
Het scheepje gaat te water tot het zinkt. Ik hoop dat er rechtzaken met miljoenenclaims van komen..
De producenten van dat spul hebben het (nee, hun) publiek decennia lang dom gehouden en bedrogen.
ps: arnicazalf is geen homeopathie