140509 schreef:mijn moeder wil het nog max een half jaar aankijken of het beter gaat met haar
zo niet gaat ze naar de slacht
Dan zou ik haar dat komend half jaar ergens onderbrengen in 'de opfok' op de wei.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
140509 schreef:We willen die supplement geven waar alles in zit
als het puur door tekort koming is dan zal je snel verbetering zien
komt het door pijn zal je geen verschil zien
Heeft ze pijn zal ze uit haar leiden worden verlost
svdijk schreef:Wat betreft dat "oud kunnen worden met zo'n rug" dat is nogal logisch, zolang het hart blijft kloppen en hij blijft eten gaat ie echt niet zomaar dood hoor.
Vind dat zulke kulpraat, hij kan er oud mee worden...
Maar of ie ook pijnvrij is weet geen mens, en 2 weken bute proberen is geen optie want dan ga je uitstellen, ts?
NEEEEEEE, je gaat dan niet uitstellen, je gaat pijn uitsluiten en als blijkt dat je paard positief veranderd met de bute, kun je een keuze gaan maken.
En je paard mag heus nog wel geslacht worden als ie bute heeft gehad, kijk even op de slacht-termijn op de verpakking.
Elk paard mag geslacht worden, alleen dan niet meer voor menselijke consumptie.
Een supplement gaan geven is echt geld weggooien, dat had je vanaf jaarling moet gaan voeren, in de groei- en uithardingsperiode van het skelet.
MarjanB schreef:svdijk schreef:Wat betreft dat "oud kunnen worden met zo'n rug" dat is nogal logisch, zolang het hart blijft kloppen en hij blijft eten gaat ie echt niet zomaar dood hoor.
Vind dat zulke kulpraat, hij kan er oud mee worden...
Maar of ie ook pijnvrij is weet geen mens, en 2 weken bute proberen is geen optie want dan ga je uitstellen, ts?
NEEEEEEE, je gaat dan niet uitstellen, je gaat pijn uitsluiten en als blijkt dat je paard positief veranderd met de bute, kun je een keuze gaan maken.
En je paard mag heus nog wel geslacht worden als ie bute heeft gehad, kijk even op de slacht-termijn op de verpakking.
Elk paard mag geslacht worden, alleen dan niet meer voor menselijke consumptie.
Een supplement gaan geven is echt geld weggooien, dat had je vanaf jaarling moet gaan voeren, in de groei- en uithardingsperiode van het skelet.
Helaas, paard dat ooit buut heeft gehad mag niet naar de slacht. Dit wordt in het paspoort aangegeven dat het paard niet meer geschikt is voor de menselijke consumptie. Er zijn wel pijnstillers die gegeven mogen als een paard nog geslacht zou worden maar die zijn een stuk duurder dan buut
goeroe schreef:140509 schreef:ik wil zoveel voor haar doen maar ik heb ook mensen die me tegenhouden ik ben nog geen 18
Als goede bedoelingen dit paard konden helpen was het allang genezen. Ik vind het heel vervelend voor je.