Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PartOulOver schreef:ik heb ze gelukkig net binnen gehad joepie!! de kosten van die gastrogard spuiten gaan anders wel erg oplopen...
Mist schreef:Via chronohorse forum heb ik de test gevolgd van de abler+ probiotica....die probiotica doet niets extra's. Er zit/zat daar een chemicus die die testen uitgevoerd heeft.
Ik heb zelf ook een paar testen gedaan ivm de coating met citroenzuur (zelfde ph als een paarden maag 2-3) De coating van abler is goed, zonder twijfel. Maar eigenlijk wist ik dit al omdat het bij mijn paard werkt.
Bestelling heeft bij mij ( nu 5x) nog nooit langer dan 15 dagen geduurd.
Xanne schreef:Zijn er meer mensen die momenteel leveringsproblemen hebben bij Abler? Ik wacht al bijna drie weken op een bestelling (via de snelle, 30 dollar kostende verzending nota bene). Communicatie verloopt erg moeizaam. Heb al vaker besteld, maar nog niet eerder problemen gehad.
@Odetje92 en @PartOulOver, hebben jullie je bestellingen Abprazole al binnen?
Xanne schreef:Wat staat er bij jouw orderstatus, Odetje92? Processing of Complete?
Mijn bestelling blijkt na 18 dagen nog niet eens verzonden te zijn, terwijl ik wel direct betaald hebGisteren heb ik met Abler gebeld, vanmiddag gechat, vorige week al een bericht gestuurd via het contactformulier, maar ik ben nog steeds niets wijzer.
PartOulOver heeft de bestelling wel binnen gekregen, daar had ik eerder overheen gelezen.