Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zinzi_jewel schreef:Allround thermografie onderzoek . Zagen dus meer plaatsen met blokkades en andere problemen .
Maar de combi van die dingen maakt dat hij haar verdacht van cushing .
Bloedonderzoek is dan nodig voor bewijs .
Ze is wel IR . Maar een vervolg kan dus cushing zijn ...
Zinzi_jewel schreef:Het paard is 3 geleden IR gediagnostiseerd . Maar de bekendere IR middelen en het houden als een IR paard doen zo weinig af . En dan nu dat oa de plaats waar hypofyse zo oplicht deden dus denken naar cushing .
Zou dat dan wel aantoonbaar zijn in bloed ?
Heb een DA gevonden in Belgie die een onderzoek aan het doen is naar cushing . En hij doet bloedonderzoek kosteloos .
Hij belt mij terug over de inns and outs aangezien hij zojuist druk was ...
Maar zou mijn paard verdacht kunnen zijn met de dingen die ik noem .
Zinzi_jewel schreef:Hij zei ook dat de plaats die oplichten en blokkade aangaf een kenmerk kan zijn voor cushing paarden icm de andere blokkades ...... Het zou de puzzel wel compleet maken
Jannepauli schreef:Zinzi_jewel schreef:Hij zei ook dat de plaats die oplichten en blokkade aangaf een kenmerk kan zijn voor cushing paarden icm de andere blokkades ...... Het zou de puzzel wel compleet maken
Tja blokkades... hoeveel oorzaken kunnen daar niet voor zijn.![]()
De puzzel is pas compleet als je een onomstoten vaststelling via bloedonderzoek hebt.
Focussed schreef:Ja, daar hoop ik dan ook op! We zullen over een maand wel zien hoe ze in haar vacht zit, ik duim voor nog wat dunner. Maar heeft de laatste jaren altijd al een wat lange zomervacht gehad. Niet dik, maar gewoon lang. Ik weet niet of dit een teken is van Cushing die destijds al sluimerde of dat het gewoon bij haar hoort.