Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kinke schreef:dat TKC spul kan toch ook brandwonden veroorzaken?
Kinke schreef:dat TKC spul kan toch ook brandwonden veroorzaken?
ellepel schreef:nou was donderdag voor het laatst geweest bij ap en vandaag had hij nog nergens last van.
geen eczeem te vinden![]()
wel even op stal gehad maar hij schuurde helemal niet.
wel heeft hij een dikke koker?heb zelf het idee dat dat meer te maken kan hebben met wat weinig beweging,misschien wat stuwing.
ik heb er wel es wat over gelezen,het was niet pijnlijk in elk geval
angelax schreef:een shetlander in de buurt krijgt een prik van dierenarts 50 euro en geld voor hele jaar tegen de jeuk.
maar dat helpt toch bijna niet en ikd acht dat het vaker moest dan 1x per jaar
Lowara schreef:angelax schreef:een shetlander in de buurt krijgt een prik van dierenarts 50 euro en geld voor hele jaar tegen de jeuk.
maar dat helpt toch bijna niet en ikd acht dat het vaker moest dan 1x per jaar
Dit gebruiken ze op mijn werk ook bij een van de paarden. het schijnt echt te helpen,maar ze moeten het wel minimaal 2X per jaar toegediend krijgen.
Ook heeft het de nare eigenschap dat het elk jaar minder goed werkt.
Vorig jaar had het paard in ieder geval de staart wortel flink kort geschuurd en een deel van de manen.
Arwen gaat nog steeds goed, ik gebruik trouw elke 3 dagen het middeltje van universiteit Gent en tot nu toe nog geen geschuur.
wel begint de deken steeds losser te worden, echt heel irritant, moet hem minimaal 2x per dag weer goedleggen omdat hij helemaal scheeftrekt
Mork schreef:Ja daar zat ik ook al aan te denken Om DA mestonderzoek te laten doen. Weet ik in ieder geval of het wel of geen wormen zijn.
Bestaan er eigenlijk allergie testen voor paarden?