Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dyonne schreef:Jullie mennen altijd met kleppen toch? Gebruik dat hoofdstel eens ohz. Ik had het idee dat kleppen sowieso fijner waren tegen het schudden.
Edit, niet goed gelezen, had je al gedaan. En dat maakt geen enkel verschil? Nee, geen verschil
De tijd dat jullie mennen of rijden, maakt dat verschil? In de ochtend is het vaak minder dan later op de dag is mijn ervaring. Geen verschil
Als je eerst rijdt en daarna voor de wagen zet, is het dan ook over? Mijn ervaring is dat eenmaal getriggerd het wel meer aanwezig blijft. Zou ik eens moeten uitproberen, nog niet geprobeerd
Is wel de vraag waardoor het getriggerd wordt omdat dit niet alleen ohz is, maar ook met halster op. met halster en hoofdstel dezelfde reactie, ook zonder halster geeft ze reactie als je haar laat lopen
Ook al eens lange lijnen gedaan? Hoe doet ze het dan? Ook knikken helaas; het werkt echt alleen als de koets erachter hangt.
Dyonne schreef:Vandaag afscheid van haar genomen. [IM] De strijd is gestreden, rust zacht Maybel
Dyonne schreef:Janouk, dat is wel apart zeg. Vooral omdat deze zwaar is, maar zou wel kunnen schelen dat deze druk blijkbaar fijn is omdat die over groot oppervlak is?