Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lissie_zigor schreef:Die oren heb ik omgeslagen van de deken. Werkt prima.
Manen heeft mijn fjord bijna niet vanwege eczeem vind het echt bijzonder dat ik hier eczeem fjorden zie met bossen manen vraag me bijna af of ze wel eczeem hebben. Die van mij schuurt namelijk altijd wel iets en ook door de deken verliest hij wat haar in de winter groeit dit slecht aan dus die heeft niet veel manen en zeker niet lange manen.. die foto dat die oren zo zit dat die niks ziet is wel zielig maar stiekem wel een grappige foto xD hihi
Ann_Pam schreef:Fjordengek93 schreef:Mijn fjordje die zo slecht ging weten jullie dat nog? Na 5 dekens in 1 week gesloopt te hebben staat ze nu jeukvrij zonder deken op gras
Geef haar puur Culico, allergie en drainage
Zijn dat 2 apparte potjes? En wat voer je daarbij? Fijn dat ze nog steeds jeuk vrij staat!
elisedcl schreef:Ik heb voor mijn paardje nu een rambo sweet itch deken. Maar ze heeft eigenlijk alleen maar eczeem aan haar manen en staart. Zijn er geen dekens die alleen de manen en de staart bedekken?
Kinke schreef:elisedcl schreef:Ik heb voor mijn paardje nu een rambo sweet itch deken. Maar ze heeft eigenlijk alleen maar eczeem aan haar manen en staart. Zijn er geen dekens die alleen de manen en de staart bedekken?
Je ziet het alleen aan de manen en staart maar je moet haar hele lichaam bedekken, het maakt namelijk niet uit waar ze geprikt wordt.
Jotoma schreef:Lastig, zou t daarvoor toch moeten voelen. Lijkt ietsje op daas, maar ik heb ze nog niet zien vliegen. Lijkt ook op de sarcoid die mn paard had en begon als bult en toen een wrat werd, maar die waren niet gevoelig. Die waren ook wat harder.
Geen idee..