Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ikenindi schreef:waarom niet? een paard zijn verteringsstelsel is gemaakt voor ruwvoer. niet voor brok (fastfood dat ten onrechte krachtvoer wordt genoemd. het geeft namelijk geen kracht. dat is onzin)
je kunt altijd een klein beetje brok geven en daar olie over doen. daar kunnen ze ook energie uit halen.
Bojangles schreef:Ik denk dat het verschilt bij paard.
Ik heb een pony die ook voor de sport getraind wordt (TREC) dus moeten veel conditie hebben. En Indy krijgt dus zo veel mogelijk hooi + een schepje van 250gram muesli zonder? Ik weet niet hoeveel het is want ik heb een soort klein schepmaatbekertje voor het voer en daar krijgt ze dus 1 schepje van.
Bojangles schreef:Misschien weet iemand anders hier een beter voer voor paarden die veel energie nodig hebben.
@Zammie, dus de pagony heeft geen elastiek in de hals?
Bojangles schreef:Misschien weet iemand anders hier een beter voer voor paarden die veel energie nodig hebben.
@Zammie, dus de pagony heeft geen elastiek in de hals?
LauwtjuhLevi schreef:Ik ben beetje radeloos bij mijn paard..
Hij heeft zomereczeem, en is helemaal ingepakt van top tot teen!
Toch heeft hij nog hele erge jeuk en is zijn huid heel erg gespannen!
Nu las ik dingen over cojosol..
Werkt dat? en zojaa welk product van cojosol is goed om mee te beginnen of hebben jullie gelijk alles ervan gekocht?
Zammie schreef:@ikenindi: Jij laat een wormentelling doen toch? Ik heb het daar met mij Da over gehad en hij zei dat dat dan moest na het ontwormen?? Vind dit dus eigenlijk een beetje dubbel, om eerst te ontwormen en dan pas de telling. Hoe doe jij dit en waar laat je dit doen en wat zijn de kosten... (als ik zo vrij mag wezen om dit te vragen)...
Bojangles schreef:Haha dan hebben wij dezelfde hoefsmid
Bojangles schreef:Ja klopt!
Waar woon je dan?