Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Evelien schreef:@MirandaFuego: Ik bedoel het elastiek wat vlak bij haar oren zit, dat gaat dan een stukje naar achter als ze graast en komt er een plukje manen vrij.
Als ze haar hoofd gewoon omhoog heeft dan heeft het halsstuk genoeg lengte over.
Het riempje bij haar schoft staat op zijn grootst dus dat gaat niet.
MirandaFuego schreef:_Evelien schreef:@MirandaFuego: Ik bedoel het elastiek wat vlak bij haar oren zit, dat gaat dan een stukje naar achter als ze graast en komt er een plukje manen vrij.
Als ze haar hoofd gewoon omhoog heeft dan heeft het halsstuk genoeg lengte over.
Het riempje bij haar schoft staat op zijn grootst dus dat gaat niet.
Hihi, ik snap er echt helemaal geen bal van
Maar als je het elastiek achter haar oren nog strakker kan doen, zou ik dat gewoon proberen (als ze blauw aanloopt zit het te strak)
_Evelien schreef:Hallo!
Ik heb een vraagje, het elastiek wat aan het halsstuk zit zakt telkens een klein stukje af als ze staat te grazen, zijn hier oplossingen voor? Het elastiek zit niet op zijn strakst maar ik heb geen idee hoe strak dat elastiek mag zitten bij een paard.
Alvast bedankt!
Groetjes Evelien
opisop_shop schreef:dat is voor mij een reden om er een hoofdkap bij te gebruiken, omdat je anders achter de oren een kaal stuk hebt. Dan hoef je ook meteen niet meer de deken strak te zetten achter de oren
opisop_shop schreef:Mirandafuego, zou jij een paard op stal zetten met stroom erin dan?
_Evelien schreef:Hallo!
Ik heb een vraagje, het elastiek wat aan het halsstuk zit zakt telkens een klein stukje af als ze staat te grazen, zijn hier oplossingen voor? Het elastiek zit niet op zijn strakst maar ik heb geen idee hoe strak dat elastiek mag zitten bij een paard.
Alvast bedankt!
Groetjes Evelien
_Evelien schreef:Waar kan ik zo`n stofje kopen? En wat voor stof het liefst dan ?
Flosje446 schreef:_Evelien schreef:Dat is een goed idee inderdaad Flosje446! Ik wil dit graag ook gaan maken, heb alleen geen oude eczeemdeken. Waar kan ik dit nog meer mee doen ?
Misschien op Bokt en/of Marktplaats een advertentie plaatsen dat je oude eczeemdekens zoekt?