Imago01 schreef:Tantesam, niet schuldig voelen hoor maar weet hoe je je voelt, heb ik ook altijd met anderen. Maar zo gaat het nu eenmaal: het leven is vol met gelukkige en verdrietige momenten.
Maar wat fijn voor je dat alles goed gaat joh, ben echt blij voor je, lekker van genieten!
Ik heb besloten dat een afscheid van Imago te snel is. Gisteren knoop doorgehakt. Donderdag wordt Imago niet ingeslapen. Ik had het er veel te moeilijk mee en het ging me allemaal te snel, ik twijfelde teveel en hij kreeg net weer 2 goede dagen. Wanneer, hoe etc. er wel een afscheid gaat plaatsvinden, dat weet ik niet. Net als een vervolg: ik weet het niet. Kan er nu ook niet helder over nadenken. Komt tijd, komt raad.
Vanaf nu ga ik wel zijn goede en slechte dagen bijhouden op papier etc.
Lief van je, bedankt.
Verder weet ik niet veel te zeggen, zoals je zelf zegt, komt tijd..... veel sterkte .
Uit je verhalen blijkt wel dat je een heel lief en toegewijd baasje bent.
Mijn jongens gaan 15 april over.
Dagelijkse weidegang was er op huidige stal ook, in de winter werd er 5x per dag hooi gevoerd.
Nieuwe stal is echt onbeperkt hooi, plus de enome boxen.
En wat voor mij fijn is.... solarium (oh nee is fijn voor paard, maar ik vind het zo lekker om onder te poetsen/zadelen in de winter) en warm water op de poets/spuitplaats, en dat is wel lekker als ik mijn andere weideblubberpaard weer moet omtoveren tot dressuurpaard, want met hem rijd ik redelijk fanatiek wedstrijden.
Vrijdag of zaterdag is bloed afgenomen voor acth bepaling, ben erg benieuwd. ..