Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
roosje84 schreef:Iemand ervaring met de Premier Combo Vliegendek(nu in de aanbieding bij powerhorse.nl)
angelax schreef:zonsopgang-zondsondergang zijn er de meeste vliegen
Bojangles schreef:Welke merken verkopen nog meer losse halsstukken die je gewoon los kunt gebruiken, behalve Ivanhoe?
En wie heeft er ervaring met de QHP vliegendeken. En wie weet of je de hals ook los kunt gebruiken zonder halster.
Zammie schreef:Er staat wel in de lijst die we maken, dat babyolie verbranding kan veroorzaken... Geen idee of dat zo is. Heb het nog nooit geprobeerd. ik gebruik cojosol en hier zit een soort creme in wat ook vettig aanvoelt. Heb ook al gehoord dat sommige uiercreme gebruiken met tea tree. Is ook vettig. Wassen doe ik zo weinig mogelijk. heb niet het idee dat die van mij een droge huid heeft. Is volgens mij gewoon normaal, net zoals de andere paarden die ik heb...
loveginger schreef:angelax schreef:zonsopgang-zondsondergang zijn er de meeste vliegen
dan zou je dus zeg maar ze rond. 9 uur na buiten moeten doen en voor 8 uur op stal ofzo?
gr
Yvank_ schreef:loveginger schreef:
dan zou je dus zeg maar ze rond. 9 uur na buiten moeten doen en voor 8 uur op stal ofzo?
gr
mijn pony gaat om 8 uur sochtens naar buiten en om 4 uur smiddags naar binnen dan heeft ze het misnte last snachts juist veel meer
Bojangles schreef:Welke merken verkopen nog meer losse halsstukken die je gewoon los kunt gebruiken, behalve Ivanhoe?
En wie heeft er ervaring met de QHP vliegendeken. En wie weet of je de hals ook los kunt gebruiken zonder halster.
Bojangles schreef:Wie heeft hier de Pagony excema en tot hoever loopt dat halsstuk?
Bojangles schreef:Wie heeft hier de Pagony excema en tot hoever loopt dat halsstuk?