Het wordt anders wanneer je de binnenkant van de stal gaan afzetten met stroom

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
opisop_shop schreef:als je paard erg eczeem heeft, de deken niet afdoen!
Tussen de buien door zijn er vaak heel veel vliegjes.
Als je paard het snel koud krijgt misschien een ongevoerde regendeken erover of ee andere deken pakken als je die hebt (bv losse halsdeken of vliegendeken ipv eczeemdeken).
opisop_shop schreef:ze kunnen ook door te rollen enzo schuren, of met hun hoeven, ze zijn vindingrijk genoeg. Een paddock afgezet met stroom vind ik niet zielig, meeste paarden staan achter stroom immers?
MirandaFuego schreef:opisop_shop schreef:ze kunnen ook door te rollen enzo schuren, of met hun hoeven, ze zijn vindingrijk genoeg. Een paddock afgezet met stroom vind ik niet zielig, meeste paarden staan achter stroom immers?
Nou, dat zeg je wel, maar omdat onze dikke tinker zo schuurt kan er geen schuilstalletje/afdak op de wei geplaatst worden, onze stal thuis met paddock wordt ook elke keer vernield door die dikke kont, die gaat met het volle gewicht ertegenaan!
Biies schreef:1x wassen met betadine maar niet elke keer want betadine droog uit. ik smeer M.S.M zalf en binnen een week is het al aan het helen.
opisop_shop schreef:huh, ik zeg toch alleen dat ze vindingrijk genoeg zijn om te schuren?
opisop_shop schreef:Plaats je toch een grotere stal met stroom binnen en buitenom? Als de ruimte groot genoeg is vind ik dat geen probleem. Anders wordt het vind ik, als je een paard op een stal van 3x3 zet met stroom binnenin