Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik denk ook niet dat het helemaal weg is, maar ik ben al blij als het beter is dan dit jaar
maar ik houd jullie op de hoogte.
Annetje schreef:(..)Het lijkt nu goed te gaat. Ik heb vanmiddag wel een lange staprit gemaakt, zonder deken en dat is eigenlijk vragen om problemen, dus ik ben er een beetje bang voor...

uiteindelijk toch maar met gedaan, zou me rotbalen als ik morgen op stal kwam en de manen waren dan toch weer geschuurd. 
Niet alleen ik trouwens, paard ook. Als ik de deken over zijn hoofd doe, doet hij een stapje naar voren en duwt zo zijn hoofd er verder in en ik kan hem verder naar achter trekken. Met afdoen doet hij leuk wat stappen terug en trekt zo zijn eigen hoofd eruit 

Oortjes gaan nu goed helen en op zijn hoofd zit al weer haar gelukkig.

Annetje schreef:Annetje schreef:(..)Het lijkt nu goed te gaat. Ik heb vanmiddag wel een lange staprit gemaakt, zonder deken en dat is eigenlijk vragen om problemen, dus ik ben er een beetje bang voor...
Boehoeee.... ik was terecht bang
Gisteren ben ik niet geweest en vandaag haalde ik een hele grote pluk uit de manen. Jammer!
Nu ik erover nadenk, eigenlijk stom dat ik de manen niet even gewassen heb. Dat lijkt bij hem vaak wel te werken.
Ik begon de zomer met 4 vlechten en heb er nu nog maar 2.
ik meen me te herinneren dat toen ik die keer dat ik een stapritje maakte en hij de volgende dag geschuurd had, dat ik hem inderdaad gewassen heb met betadine-shampoo. Sindsdien heeft hij helemaal niet meer geschuurd, ook niet na buitenritten