Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

)...
Nee, ik zie niet dat hij hinder heeft van dat sporadische knikje indd. Heel wat anders dan die rare schoppen vooruit met zn benen en het overstrekt omhoog lopen met zn neus... arm beest, blij dat dat over is...
). Ik merk hier niks meer van het shaken.. heel gek .. Ofwel is de periode voorbij, ofwel heeft het echt wat te maken met het al dan niet serieus werken en hem bezighouden... Zal het volgend jaar wel weten te zeggen zeker?

Dan werd hij boos en dan werd er geschud 
We zullen het zien, voorlopig gaat het super
Moet nog eens kijken wat hij in de weide doet .. maar daar loopt hij niet zoveel uit zichzelf en als ik hem laat lopen dan creëer ik weer "spanning" en dat geeft dan geen goed beeld natuurlijk..
Is meer om hem een richting op te laten denken. Met rijden... we rijden vooral buiten. Hij krult veel op als hij het spannend vindt, daarin vindt hij zijn bevestiging op de een of andere manier. Maar het is vooral rechtuit, contact op teugels en verder niks. Hij doet het vanuit elke houding, ook zonder bijzet.
). Ik heb filmpjes waar hij het wel heel erg doet, maar dat zijn allemaal momenten dat ik hem gewoon maar laat lopen .. los in de piste, of aan de longe, gewoon stappen & draven, maar niet echt werken .. En longeren vindt hij dodelijk saai .. Dus hier lijken de puzzelstukjes wel in elkaar te vallen
dus we hebben het altijd rustig aan gedaan. Pak hem nou wat meer op, hij lijkt nou eindelijk uitgegroeid te zijn.
Vormde stress voor hem, werd hij boos van, en dan ging hij schudden .. Om maar te zeggen hoe stom het kan zijn