Yvank_ schreef:Ja dat is een raadsel... Ze eet prima, ze eet net zoveel als mijn rijpaard die vollop getraind wordt en in de sport loopt
Fijn dat het geen cushing is. Is ze ook op leverbot getest? Zou misschien een aantal tekorten verklaren
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cynthiar schreef:Illo staat nu 4 jaar en 4 maande op Pergolide. Hij is nog steeds stabiel. Hij wordt niet echt dik meer en zijn vacht blijft aan de lange kant maar hij voelt zich goed. Ik heb jaren terug gelezen dat het na 5 jaar minder zou werken.
barrbara schreef:Hallo allemaal, ik heb nog een bijna volle verpakking prascend liggen. Kan ik daar iemand blij nee maken? Helaas heb ik vorige week zondag mijn merrie in moeten laten slapen. Koliek waar ze niet meer overheen kwam... Ik ken haar al 23 jaar, heb d'r geboren zien worden, en heb d'r zelf 18 jaar gehad. Heel triest en ik had ook niet verwacht dat ik op deze manier afscheid zou moeten nemen van mijn cushing paardje. Ze deed t namelijk super op de pergolide en sinds kort dus prascend. Zat zelfs al 3 jaar op 0,25 Mg wat heel weinig is. Maar goed als ik dus iemand blij kan maken met de prascend laat maar weten.
Groetjes Barbara
barrbara schreef:Bedankt allemaal voor de lieve berichtjes. De eerste week was erg moeilijk maar ik heb er nu vrede mee. Ik heb een paard nog nooit zoveel pijn zien hebben en dit was de meest waardige beslissing die ik kon nemen voor dr.
De prascend is ondertussen vergeven. Heel veel succes met jullie Cushing paardjes.
geerke schreef:oh,ze is pas vijf dagen aan de medicatie?Dan komt het daardoor vermoedelijk.Kan wat depressief gedrag vertonen door prascend.Komt wel goed,geef het de tijd.Een week of 6/8.
Annekexxx schreef:Kan die karakterwijziging te maken hebben met Cushing of het medicijn?